Pomoc

Jak założyć konto?

Nie musisz zakładać konta, aby rozpocząć dodawanie produktów do swojego e-koszyka. Po zakończeniu dodawania produktów i kliknięciu ikony „Zapłać”, nastąpi automatyczne przekierowanie do formularza rejestracji. Jeśli nie masz jeszcze założonego konta w naszym serwisie, podaj swoje dane, w tym adres, na który ma zostać dostarczona przesyłka i dane do faktury. Jeśli jesteś już zarejestrowanym użytkownikiem, aby kontynuować zakupy musisz się jedynie zalogować.

Jak kupować?

1. Wybierz interesujący Cię produkt. Kliknij „Dodaj do koszyka”. Twój produkt zostanie dodany do e-koszyka. Zawartość koszyka widoczna jest po prawej stronie. Aby przejrzeć wybrane przez siebie produkty możesz także kliknąć zakładkę „Mój koszyk”, znajdującą się u góry strony.

2. Po sprawdzeniu zawartości swojego e-koszyka, kliknij zakładkę „Zapłać”, która znajduje się na górze strony lub wejdź w „Mój koszyk” i tam kliknij „Zapłać”.

3. Jeśli nigdy wcześniej nie dokonywałeś zakupów na naszej stronie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych takich jak imię i nazwisko, adres do wysyłki oraz adres e-mail, na który wysyłane będą powiadomienia dotyczące statusu zamówienia. Będziesz również poproszony o utworzenie swojego loginu i hasła.

Jeśli już coś kupowałeś na naszej stronie i masz aktywne konto, po prostu się zaloguj używając loginu i hasła, a my zrealizujemy zamówienie zgodnie z danymi podanymi wcześniej. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te dane.

4. Zostaniesz poproszony o wybranie formy przesyłki jaka ma być dostarczona na adres, który podałeś.

5. Płatności – obecnie akceptujemy płatności kartami kredytowymi oraz poprzez systemy PayU lub PayPal. To bezpieczne i powszechnie używane systemy obsługujące płatności kartami. Earthnicity Minerals nie przechowuje żadnych danych dotyczących kart płatniczych na swoich serwerach. Aby dokonywać płatności poprzez system PayU lub PayPal nie potrzebujesz żadnego dodatkowego konta w tym systemie.

6. Po kliknięciu „Potwierdź” zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę wybranego systemu płatności, gdzie będziesz mógł dokończyć transakcję. Aby dokonywać takich płatności nie potrzebujesz konta w tym systemie.

7. Po dokonaniu płatności otrzymasz wiadomość e-mail z informującą, że zamówienie zostało potwierdzone. Oznacza to, że przelew został wykonany poprawnie. Powinieneś także otrzymać e-mail dotyczący transakcji wygenerowany przez system płatniczy. Jeśli w Twojej skrzynce odbiorczej nie pojawiły się takie wiadomości, sprawdź czy nie trafiły one do folderu SPAM.

* W przypadku, gdy płatność zakończyła się niepowodzeniem (co może być spowodowane wieloma czynnikami, takimi jak np. upływ daty ważności karty lub awaria strony z płatnościami), wejdź w zakładkę „Moje konto”, kliknij na nieopłacone zamówienie i spróbuj dokonać płatności jeszcze raz. Opłata nie zostanie naliczona podwójnie. Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój przelew został wykonany, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy to za Ciebie.

8. Po nadaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysłania Twojego zamówienia. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z przybliżonym czasem realizacji przesyłki i innymi informacjami dotyczącymi jej dostarczenia.

To wszystko! Mamy nadzieję, że kosmetyki Earthnicity nie zawiodą Twoich oczekiwań. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z zasadami dotyczącymi zwrotów i reklamacji produktów.

Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania w ciągu 24 godziny (zazwyczaj robimy to wcześniej).

Powiadomienia mailowe – co oznaczają?

Nasz system generuje powiadomienia mailowe, które umożliwiają użytkownikom śledzenie statusu ich zamówienia. Ważne jest, aby rejestrując się na naszej stronie podać aktualny adres e-mail, ponieważ wszelkie powiadomienia będą wysyłane właśnie na ten adres. Będziesz otrzymywać wiadomości dotyczące swojego zamówienia przy każdym dokonanym zakupie. Zazwyczaj są to trzy typy wiadomości zawierające numer zamówienia i jego status. Dotyczą one:

  • oczekującego zamówienia – gdy złożyłeś zamówienie, ale nie dokonałeś jeszcze płatności.
  • potwierdzonego zamówienia – gdy dokonałeś płatności za zamówienie. Produkty zostaną wysłane tak szybko jak to możliwe.
  • zrealizowanego zamówienia – gdy przesyłka została wysłana i jest już w drodze do Ciebie

Jeśli nie wiesz czy Twój przelew został wykonany, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy to za Ciebie.

Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM w Twojej skrzynce mailowej, jeśli powiadomienia od nas nie pojawiają się w wiadomościach odebranych.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z przybliżonymi cenami przesyłek i terminami ich realizacji.

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z zasadami dotyczącymi zwrotów i reklamacji produktów oraz kosztów zamówienia.

Moje konto

Jeśli to Twoje pierwsze zakupy na naszej stronie, przed dokonaniem płatności wymagana będzie rejestracja. Po założeniu konta nie będzie już konieczności podawania swoich danych przy każdym zamówieniu. Wystarczy zalogować się podając swój login i hasło. Klikając zakładkę „Moje konto” możesz sprawdzić status swoich obecnych i poprzednich zakupów. W przypadku, gdy Twoje zamówienie nie zostałoby jeszcze opłacone lub płatność za nie zakończyłaby się niepowodzeniem, możesz dokonać ponownej płatności poprzez zakładkę „Moje konto”, a następnie „Szczegóły zamówienia”.

Nie pamiętam loginu/hasła!

Kliknij tutaj aby odzyskać swój login/hasło.

Masz pytania? Napisz do nas.